Helg

Idag är det fredag och jag är på jobbet.. igen. Jobbar delat pass idag, först 09.00-14.00 och sen 17.00-21.00. Det blir en dötid på 3 timmar men det verkar som att jag mer eller mindre lyckats fylla ut den tiden också! Ska först på försäkringskassan, sen ska jag klippa mig 15.00 (ÄNTLIGEN!) och sen ska jag tillbaka till jobbet för att käka innan det är dags att hoppa in i telefonen igen. Förhoppningsvis hinner jag in på några affärer också, ska bara snabbkolla lite saker som jag glömde igår då jag var på stan med min söta mamma.

Jag fick en tidig alla hjärtans dag present av min mamma igår! När hon först kom till mig på morgonen fick jag en Yucca palm, eller vad den nu heter, stor och fin. Sen när vi var på stan var vi in på Guldfynd och där hittade jag ett super snyggt armband som min mamma tyckte att jag också skulle få av henne, hon är så himla söt :)

Är lite nervös inför klippningen, får se hur det blir.. Det kan inte bli speciellt mycket sämre än vad det redan är.. Fast å andra sidan kan det bli en total katastrof istället för bara "lite nött" som det är nu.. Ajja, det får vi se om några timmar. Jag återkommer!

----------------------------------------


Nu är jag tillbaka och det betyder att klockan är strax efter 17.00. Jag är relativt nyklippt nu skulle man väl kunna säga, blev faktiskt ganska fint om jag får säga det själv! Nervös i onödan antar jag men det hör kanske till, hehe..

En sak som känns mindre bra är att jag inte hann förbi försäkringskassan, får väl ta det på måndag istället antar jag.. En liten promenad skadar ju ingen!

Annars då? Jag längtar tills Memil kommer till Piteå! Han ska hämta mig från jobbet, efter min extremt lååånga arbetsdag.. For fan hemifrån 08.15 typ och kommer inte vara hemma förens kring 21.20.. Börjar bli riktigt trött redan nu, men det är bara att bita ihop är ju "bara" 3 timmar och 20 minuter kvar, ungefär iallafall. Men litegrann ska vi väl hinna mysa innan det är dags att sova! Det är en sån härlig känsla då Memil kommer, då har jag någon att prata med om kvällarna och någon att krama om på morgonen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0