En lång dag idag..

Tänkte att det är väl dags att skaffa en blogg för min del också, så här kommer Emmas blogg!

Idag har det varit en sjukt lång dag. Dagen började med en huvudvärk som heter duga, efter en panodil bar det av till jobbet för ett 8 timmarpass (äntligen ett pass som är längre än 3 timmar!). Väl på teammötet får vi den otroligt dåliga nyheten att det är förbjudet att använda msn på jobbet. Så nu sitter man här.. utan msn.. Och tiden går så otroligt segt, vill jag lova! Nu är det ungefär 20 minuter kvar innan jag ska knalla hem och lägga mig i soffan och mysa med kisse.

I övrigt har dagen varit bra, har haft lite ångest över ett delat pass som jag har på fredag, för vad ska man göra ensam på stan i 3 timmar? Men oj oj oj vilken tur jag hade där! Fick klipptid klockan 15.00, och det blir precis lagom, för då hinner jag springa ett ärende, klippa mig och sen käka någonting innan nästa pass börjar! Så ibland har man faktiskt tur :)

Vet inte vad mer man ska säga, skriver väl vidare en annan dag ifall det är någon som ens kommer att läsa min blogg. Men det är ju en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0