Bråk i tvättstugan

Idag är det en ny dag, och igår fick jag äntligen vara ledig! Dagen var rätt slapp och på det stora hela var den riktigt bra. En konstig grej var kanske utskällningen som jag fick i tvättstugan av 2 pensionärer som påstod att jag hade stulit deras tvättid. Efter några om och men så kollade vi bokningen på våra kort, och det visade sig att det faktiskt var jag som hade bokat och att det var dom som hade fel! HA!

Jag jobbar idag, sen är jag ledig imorrn igen. Längtar. Men Memil kommer inte i helgen.. så det blir 2 veckor innan jag får se han igen.. blää.. Ibland hatar jag verkligen distans, men vad gör man inte för kärleken..? Hursomhelst så jobbar jag ändå i helgen, så det kanske är lika bra.. men ändå.. helgerna är ju våran tid tillsammans eftersom att det är omöjligt att göra nå på veckan då vi båda jobbar.. Ajja, vi får stå ut ett tag till. Tiderna kan ju förändras.

Åh du är så söt, kunde inte låta bli att le när jag läste mailet. Så himla gullig du är ;)

Funderar på att gå på stan en snabbis efter jobbet, behöver hårspray då det mesta av mitt tog slut under inflyttningsfesten.. men det är så tråkigt att gå själv att jag funderar på att skita i det och gå hem direkt istället.. skulle vara riktigt skönt faktiskt xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0