Biltripp

Fick ett samtal igår kväll där min lilla vän Titti frågade om jag hade möjlighet att skjutsa henne till Luleå för att hämta kläder från Ryggskolan, och det hade jag ju självklart då jag jobbar kväll ikväll! Så det blev en liten biltripp till Luleå för oss, väldigt trevligt måste jag ju få säga. Vi surra på om allt mellan himmel och jord medans vi satt i bilen och sen väl på skolan fick jag träffa hennes galna gäng, haha! Dom var riktigt roliga om jag ska vara helt ärlig ;) Sen blev vi bjudna på fika dessutom, kladdkaka med vaniljglass, mums va gott det var!

Nu sitter man på jobbet.. Mellan samtalen ser man på tv, det är Vänner för tillfället och sen blir det Roomservice om jag inte har helt fel. Men nu är det reklam och det är rätt kasst, man är sjukt less på reklam vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0