Julmys?

Galet skönt det var att vara ledig igår! Emil kom till mig iförrgår, så jag sov ovanligt dåligt igår natt pga hans förbannade mobil som började kvittra mitt i natten? Dumma alarm.. Steg upp halv 10, himla skönt med sovmorgon, såg Top Model, började göra mig klar och sen kom Nina! Lite små surr innan vi drog in till stan för att shoppa resterande julklappar. Både hon och jag hittade väl som det vi behövde, mer eller mindre iallafall. Bytte en julklapp till Emil och köpte 2 till Bastian. Nu är jag färdig, typ.. jag har en sista sak att göra på måndag, men det går fort! : )


Kan ni gissa vad jag gör nu? Precis, jag jobbar.. ovanligt va..? Ehh, ne.. inte direkt.. Slutar 19.00 idag, förhoppningsvis kan jag sluta liiite tidigare, för ikväll vill jag ha lite julmys med älsklingen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0