Rakade ben, haha ; )

Klart skönaste kommentaren idag, haha, underbart!

Är inte sjukskriven längre, har börjat om att jobba vilket känns himla bra faktiskt!

Förra helgen var vi i Umeå, huuur trevligt som helst att träffa Nina igen! Känns som år och dagar sen.. Fick se hennes lägenhet också, inte illa pinkat. Fan va snygg den var. Ska se om jag ids flytta över bilderna från mobilen till datorn sen så kanske jag lägger upp dom här? Någon intresserad? Fredagen var vi ut på Corona (tror jag det heter?) och sen lördag var vi tjejer på stan, bakis som bara den kan jag tillägga, sen hem till Nina för att fixa oss och göra nå käk. Den största förändringen var ändå för migsjälv måste jag får erkänna, vaknade som blondin men somnade som brunett, hihi.

Idag har jag och Titti varit på stan, Ida joinade en sväng också. Har shoppat för x antal kronor.. blev ingen billig dag, men endast välbehövda grejer! Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, känns som att det är dags för det innan sängen. Jobb imorrn.


"Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd och komma in
Du får inte göra om mitt namn
och börja kalla mig för din.
Och du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va' din verklighet.
Du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet."


Kommentarer
Postat av: Ida

Hey Babe!

du måste ju byta profilbild nu när du är het brunett ^^

2008-12-06 @ 19:43:42
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: nina

Du vet att jag aldrig bangar! ;)

2008-12-08 @ 19:15:27
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0