Mellandagsrea

Skulle springa snabbt på lunchen, tänkte hinna in på Gina och Cubus, jomen tjena mittbena! Jag hann in på Cubus, hittade en tröja och ställde mig i kö.. 20 minuter senare kom jag därifrån! Inte fan hann jag in på Gina då inte. Nej nej, bara springa tillbaka till jobbet, slängde i mig 2 julskinkbitar och sen börja om att jobba.. Stress, stress, stress!

Blir alltså att fara in till stan imorrn, då är jag ÄNTLIGEN ledig! Måste verkligen in på apoteket så att jag kan fylla upp mitt lilla förråd hemma. Blir väl en sväng in på Gina imorrn istället, hoppas det finns kvar nånting då? Emil hämtar mig idag när jag slutar jobba, då blir det väl mest troligt att beställa hem lite käk, för handlingen ids jag inte idag utan det får bli imorrn när vi ändå är på stan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuuummms! Hör av dig då du har tid, jag vill mysa! ;) Kopuss /duvetvem ;)

2008-12-28 @ 21:17:02
Postat av: Anonym

Hey Emma!

Nytt år kräver nya inlägg vettu ;)

Hoppas du kryar på dig snart!

2009-01-08 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0