Lunch - Middag

Hmm.. klockan är nu 16.40, och jag har lunch, eller har jag middag? Vad ska man kalla det egentligen? Om jag käkade frukost, eller snarare frunch, kring 11, så borde detta nu vara..? Lundag? Åhh, skit samma, vi säger att jag har lunch, vilket innebär att halva dagen har gått och jag längtar som bara den tills jag kommer hem igen. Någon mer än jag som ska se Jeff Dunham: Spark of insanity ikväll? Jag tror att den är grymt rolig!

Är klar med alla julklappar nu, var tvungen att byta en sista-minuten-grej idag inna jobbet. Så när jag kommer hem ska den bara slås in. Tyvärr har jag tappat all min julkänsla.. Kan inte förstå att det är julafton i övermorgon? Är det verkligen sant? Känns snarare som att jag har kollat helt fel i kalendern.. Usch va tråkigt, hjälp mig att komma i julstämmning!

Kommentarer
Postat av: nina

Svarade i min blogg men kom på att de är bättre göra här... Tack gumms ;)! haha.. Vi kommer höras på julafton for sure. Men jag vill ändå passa på att önska dig en GOD JUL! :D

2008-12-22 @ 21:00:08
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0