Jag-har-tråkigt-lista

Mellan samtalen ska jag försöka fylla i den här listan, har väl inte så mkt annat för mig.. TV'n bakom mig får jag inte igång, eller, jag ids snarare inte kolla vad problemet är, haha. Slö!

SENASTE:

Film du såg på bio: 
Madagascar 2, med lillebror
Film du köpte: DVD-samling; Power Pilates, Power Yoga, Yoga och Pilates Mix
Låten du lyssnade på: Jordin Sparks - Tattoo
Låten du hade på hjärnan: Nomy - Cocaine
Låten du laddade ner: Hmm..?
Personen du ringde: Memil
TV program du tittade på: What I Like About You, imorse innan jobbet
Personen du tänkte på: Memil :*


FAVORIT:


Mat:
Mamma's smördegsinbakta fläskfilé
Låt: Sonja Aldén - Du Får Inte
Sak att göra: Umgås med vännerna, mysa med Memil och Alice, blanda drinkar (?)
Sport: Pilates och crosstrainer
Dryck: Coca Cola.
Kläder: Morgonrock, haha
Film: Oj, hmm.. Save the last dance?
Bil: ingen än så länge..


ANTAL...


Gånger du varit kär: 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit:
Hjärtan brustit på grund av dig: 1?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 gånger?
Ärr du har på kroppen: 3


SENASTE...


Bok du läste:
Har påbörjat flera, men inte läst klart..
Personen du fick mail av: Mitt ex mamma
Personen du fick brev av: Canal Digital
Personen du fick sms av: Lasse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alltför länge sen..


ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag:
Sovmorgon till 8.15, frukost, ombyte och nu sitter jag fortfarande på jobbet..
Var det kul: Finns betydligt roligare saker
Hur tidigt stiger du upp: Försöker kliva upp senast halv 10 (tidigare om jag ska jobba såklart)
Gillar du att slåss: Nej, inte direkt
Vad ska du göra ikväll: Jul med med Emil och Alice? : )

Är du seriös: Till och från! xP
Vad är du allergisk mot: Lite pollen, lite katt..
Var har du ont: Halsen
Använder du hårspray: Nja, jag föredrar antifrizz!
Kan du stå på händer: Bara mot en vägg
Favorit serie: Sex and the City, Gilmore, Supernatural, Unga Mödrar (haha) och många många fler! Äkta tvnörd!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror på
Gillar du ketchup: Absolut inte! Fy fan!
Är du glad nu: Har varit gladare, vill hem..
Var du glad igår: Ja! Var ledig och på stan med Ninis ;P
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ne, kan jag inte påstå
Vad dansar du till: Partymusik!.
Stockholm är: Staden jag såg Iron Maiden i första gången!
Göteborg är: En jäkligt trevlig stad!
Kan du sjunga: Tyvärr inte..
Mer värt än guld: Familj och vänner
Spaghetti eller makaroner: Fullkornsmakaroner
Ett land jag helst vill besöka: Spanien, USA, Kina och Japan
Ska bli skoj: Julafton
Ska inte bli skoj: Sjukdommen som har tagit över en kär familjemedlem
Sparar till: Möbler - Soffa, köksbord + stolar och en sängram. En bil också?
Väntar på: Att få sluta, typ 30 min kvar! :D
Pålägg som gäller: Leverpastej med gurka, eller skinka med rödpaprika
Dagens dryck: Coca Cola och Vatten


Så där! Satan va lång listan blev :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0