Jobb, jobb och mera jobb..

Så ser min tid ut fram tills nyår typ.. Endast ledig 1 dag i taget fram tills dess.. Tungt, men men, jag får bita ihop. Det händer så sjukt mkt just nu, både privat och på jobbet, full rulle hela dagarna. Min hjärna är så trött, trött på alla tankar som jag har, trött på alla funderingar och frågor som dyker upp hela tiden, jag orkar inte mer snart alltså. När jag väl når den punkten, vad händer sen?

Den här dagen är dock snart slut, iallafall jobbrelaterat sett. Då ska jag hem och ta det lugnt, mysa med Alice, världens bästa Alice! Försöka koppla bort hjärnan ett tag, fast det är dock lättare sagt än gjort.. Imorgon ska jag på bio efter jobbet med Bastian, något att se fram emot. På fredag ska jag och Nina på stan, shoppa sista julklapparna och surra, också något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0