Förvandligen!

Sitter hemma och lyssnar på musik, galet länge sen jag gjorde det senast. Bara satt, lyssnade på musik och verkligen rensade tankarna. Kollar igenom lite bilder från helgerna som varit, orkar inte lägga upp dom bilderna, är ni intresserade kan ni få dom av mig istället! Tänkte däremot visa min lilla "förvandling" - från blondin till brunett. Har tyvärr inte mkt bilder att välja mellan sen jag blev brunett, men det kommer andra och förhoppningsvis bättre bilder längre fram!

 
Blondin - Före

 
Brunett - Efter


Idag har jag och min älskade mamma varit på stan, det var på mindre än en vecka har jag nu varit och shoppat 2 gånger, det är inte likt mig. Hittade en svart kofta, sista julklappen åt Emil, underkläder och lite annat smått och gott. Jag har för första gången i mitt liv köpt ett pepparkashus, som jag ska bygga någon dag, sen har jag även handlat så att jag kan baka saffransmuffins, hur gott låter inte det? Mmm~


P.S Ser du Ida, jag har bytt profilbild nu, haha ;P

Kommentarer
Postat av: Fredde

Du! Det var inte första gången du köpt pepparkakshus! Vi köpte det i Munksund remmeber?! ;) Fast den åts upp fort innan den ens byggdes :P

2008-12-10 @ 09:05:07
URL: http://www.hayvosh.net
Postat av: Emma

Haha, det hade jag glömt! Men okej, det blir första gången jag köper ett pepparkakshus som jag faktiskt ska bygga ihop! ;P

2008-12-10 @ 10:54:17
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0