122

Igår var det Julafton. Morgonen började med ett paket på sängen, en gammal tradition som jag har fått av mamma. Jag fuskade lite och öppnade 2 paket, hihi. Efter det blev det en mysig julfrukost med älsklingen, vi tände ljus och fikade saffransmuffins.


Sen var det dags att göra sig klar och köra till mamma för julbord.
Min mamma gör nog världens godaste mat!




Innan vi skulle äta hämtade jag mormor och morfar.



Efter maten tog vi en liten paus framför den öppna spisen medans mamma fixade lite kaffe och fika. Därefter ville mormor och morfar hem, så jag skjutsade tillbaka dom. Skönt att komma in i värmen sen igen! 


Väl hemma hos mamma igen var det dags att öppna julklapparna och jag fick agera tomte.Första gången någonsin - jag var kung på det, haha!
 

Alla verkar ha blivit nöjda, det var så kul att se hur glad man kan göra någon med ett litet paket. Bastian och Emil gick och spelade lite Guitar Hero, ni ska se min bror, helt sjukt hur duktig han är!


Gladast av alla var nog jag, jag fick Nallen som jag hade önskat mig av Memil. 
Jag döpte han till122, varför 122, just ask me?


Jag och Emil tackade sen för oss och drog till hans mamma i Luleå, mer surr och mer kaffe.
Det skönaste var nog ändå när vi väl kom hem och fick ha julmys hemma i soffan.
Jag, Emil och Alice.

God jul och god fortsättning på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0