Ingen dans på rosor

Usch, jag har ont i huvudet.. Sanna slutade precis och jag är lite lätt avundsjuk! Hade varit så himla skönt att få gå hem klockan 12 jag också.. men men.. Jag jobbar till 18.00 ikväll och då ska jag hem för att mysa med Alice. Planer för helgen? Jobbar både lördag och söndag.. så det blir en jääävligt lugn helg! Tråkigt men kanske lite välbehövt.. Jag jobbar fan alla dag den här veckan, kommer vara så himla trtt på söndag känns det som, fast det är väl bara att bita ihop? Ajja, jag ska inte klaga, jag har ju ett jobb iallafall vilket inte är alltför vanligt i dessa tider!

Hmm.. jag är lite orolig även om jag inte borde vara det, men det känns inte bekvämt helt enkelt. Inte med tanke på allt som jag sett och hört senaste månaderna.. Händer nå så händer nå och då var det väl inte meningen, men jag hoppas på det bästa. Var nu en duktig kille, en skötsam kille i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0