Sjukskriven

Då var man sjukskriven igen.. Jag är så less, nu är det bihåleinflammation igen. Efter undersökningen hos läkaren i måndags fick jag en remiss till röntgen. Första gången, dom röntgade bihålerna och kring 17.30 ringde läkaren och sa att dom skulle höra av sig från öron-näs-halsavdelningen då jag fått ytterligare en remiss dit för en eventuell spolning då jag hade vätska i högra bihålan.. Med min vanliga tur hade dom ingen tid i Piteå, så det blev att fara till Sunderbyn i onsdags. Tur i oturen visade det sig att det inte var speciellt mycket vätska och att det hade sett värre ut på röntgen än det gjorde i verkligheten så ur medicinsk synvinkel var det inte nödvändigt med en spolning. Snacka om att jag var glad att jag slapp!

Nu är det fredag och här sitter jag själv.. har skaffat internet hemma, så nu blir det inte bara bloggande från jobbet. Memil är i Boden ikväll. Imorrn har han en skjutövning eller vad det då var.. Tycker det har varit ovanligt många övningar på senaste tiden? Ajjja.. smällar man får ta.

Jag har bäddat rent i sängen, med mina nya sängkläder. Önskar bara att jag hade haft Sex and the City boxen hemma, så hade jag och Alice kunnat ligga i sängen och njuta av alla galna upptåg som dom har för sig, haha. Hatade den serien då den kom, men senaste året har jag börjat älska den! Kanske borde beställa hem den? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0