O.S - Fy satan! [Update!]

[Update!]

H
ittade en underbart söt bild på Alice som jag tänkte dela med mig av!
Enjoy ;D



---
I
går gjorde jag något som jag ALDRIG brukar göra! Jag klippte mina naglar, haha. Nu är dom jämna och imorse målade jag dom svarta. Tycker det är riktigt snyggt. I min värld ska man inte ha svarta naglar om dom är för långa, då ser det snarare ut som häxnaglar!

Nu sitter jag på jobbet.. ovanligt va? Känner mig inte alls på bra humör idag, kan vara för att det är sjätte dagen i rad? Kommer det vara ännu värre imorrn, då är det sjunde dagen.. eller kommer det kännas bättre för att jag vet att när jag slutar imorrn så är jag ledig dagen efter? Jag vet inte..


Btw, O.S.. Vem orkar se och följa det? Varför? Vad är det som är intressant med det? Usch va less jag är på allt jäkla tjat om O.S!


Kommentarer
Postat av: nina

Sööööt Alice! :D haha.. ser ut som att hon dansar! ;>

2008-08-26 @ 16:42:20
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0