Haha..

.. på order av Sanna är det tydligen dags för mig att uppdatera! Jag får väl skylla på att jag varit sjukskriven i 2 veckor pga diverse sjukdomar, tack vare pencillin och vila har jag väl blivit bättre : )

Vad har hänt sen sist då? Hmm.. festandet som var i Boden senaste inlägget blev inte som planerat, men det ar jävligt kul! Sen har det varit lite andra fester, lite solande, ute i det tidigare så varma och sköna vädret, väldigt mkt hemma-tycka-synd-om-sig-själv-mys med älskade Alice och lite annat smått och gott!

Jag har hört vissa saker om vissa personer som jag inte vet vad jag ska tycka och tänka om.. eller hur jag ska reagera för den delen.. Först var jag inte så brydd, "det var ju så länge sen..". Sen bröt jag ner migsjälv i alla tankar och funderingar, men jag tog mig upp igen. Att ställa dig mot väggen var riktigt skönt, om man nu kan säga så? Men jag känner mig fortfarande osäker.. Why?

Har pratat med Nina också, ringde och väckte henne när hon hade en liten tupplur efter jobbet. Lite roligt att hon inte kände igen vem det var först! Skulle egentligen bara ringa ett snabbt samtal till henne, men jag borde ha listat ut att vi aldrig har korta samtal, så det samtalet slutde på 1 timme och 36 minuter, haha! Old times~

Snart slutar jag, ska bli skönt att komma hem till en varm dusch. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och dela en glass med Alice, hon blir som besatt när man tar fram glass och gurka för den delen. Min sötis ; )

Kommentarer
Postat av: sanna

Så duktig :P

2008-08-06 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0