1 hel månad!

Jag skrev ju i förra inlägget att "vissa dagar är sämre än andra". Idag måste jag få skriva "vissa dagar är BÄTTRE än andra!". Först och främst fick jag ett erbjudande om tillsvidare anställning! Sweet! Så det blev fest på kvällen hemma hos Titti och Peter, Ida och Erika var också med och senare kom även Ninis (haha, jag kommer ihåg ;P ) och hennes umeåbor och hälsade på. Riktigt kul!

På lördag fick Emil ett samtal om att han kommer jobba i Piteåtrakterna i 1 månad! Så jag har fått en liten inneboende, inte är det helt fel. Jobbigt på morgonen märkte jag idag då vi börjar olika  tider och har helt olika morgonritualer, haha. Men det kommer vara riktigt mysigt att ha någon när man kommer hem, förutom Alice såklart. Någon att äta middag med. Och sen det bästa av allt; att ha någon att sova med!

Nu känns det som att allt är på väg uppåt och trots att jag vet att det kommer att barka och göra en totalvändning snart, kan jag inte låta bli att le och känna mig lycklig. Om så bara för en liten stund ska jag sväva på mitt fluffiga moln och bara njuta!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va roligt för dig! Du ska se att de kommer att bli bra igen!

2008-08-11 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0