Underbart

Det har varit en helt underbar tid då Memil har varit här, han kom i lördags och for igår.. Det enda tråkiga är att nu lär det dröja nästan 2 veckor innan vi ses igen, men det är smällar som man får ta när det är distans. Han ska iväg på militärfest med grabbarna hela helgen och jag ska på tjejfest med flickorna. Verkar dock som att tjejkvällen blir på fredag istället för på lördag, vilket ändå kan vara ganska bra för då fyller D år på söndag och jag slutar 20.00, så det blir väl att dra förbi han efter jobbet då och dricka lite mer. Kanske dock struntar i utgången, jag och 2 dagars.. inte bra kombination med tanke på hur bakis jag blir.. Fast å andra sidan är jag ju ledig på söndag, så vi får se hur det blir med den saken!

Annars då, hmm.. jag slutar om 2 min (!) då ska jag på stan och handla. Behöver en ny ansiktscreme då min är totalt slut, har verkligen skrapat ur det sista och imorse blev jag less! Sen får vi se hur det blir, har jag tur hittar jag nå fina kläder också, kanske tillochmed kommer unna mig någon av dom nu 2 parfymerna som jag hittat och älskar! Har pratat om att köpa en parfym hur länge som helst nu, men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0