Tårar..

.. det tog ont. Väldigt ont. Gjort är gjort så vad ska man säga? "Sånt händer"? Jag vet inte vad jag ska känna eller hur jag ska bete mig, allt blir ju bara fel. Nästa gång kanske?

Igår blev det fest, hade börjat dricka min berömda slush när Sanna ringde. Det blev en väldigt trevlig kväll. Fick tillochmed beröm för mina drinkar. Rosa Panther och Melon drink a la Moi. Mums! Fick huvudvärk och stannade hemma medans resten drog ut på krogen. Överlag en jätte trevlig kväll. Jag behövde något annat att tänka på, så tack alla som var med!

Idag har jag och Titti varit på stan, vi käkade på Subland och sen inhandlade jag en tröja. Huuur snygg som helst, i min värld iallafall! Titti gick på stort och inhandalde kjol, linne och en tröja!

Ikväll blir det kanske filmkväll hos Titti, om vi är snälla kanske det tillochmed blir lite biljardspelande. Vore kul då jag aldrig har provat det tidigare. Det finns en första gång för allt!


"Back and forth, up and down like a rollercoaster.
There is nothing you can say, sorry doesn't cut it babe!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0