Ny dag

.. och än en gång är man på jobbet. Ska bli rätt skönt att vara ledig sen 2 dagar i rad, städa, slappa och mysa film med Alice.

Igår blev det film, Helens små underverk, hos Titti med hon och Ida. Vi var nyktra vilket inte sker speciellt ofta när vi tre ska umgås, men men nån gång ska vara den första. Vi hade super trevligt! Så otroligt skönt att kunna komma bort en stund, när jag kom hem blev allt som vanligt.. Kollade mobilen stup i kvarten, men inget samtal kom. Det är jävligt dålig stil, men det finns inte mycket jag kan göra åt det. Det är inte jag som inte håller vad jag lovar iallafall!

Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med Alice, eller det är planen för tillfället iallafall. Rätt vad det är så blir det nå helt annat, men det får tiden utvisa. Kanske blir att sitta och lyssna på musik framför datorn, har ju fått min datastol idag, så nu slipper jag köksstolen, haha : )

Vad mer kan man säga.. hmm.. kanske uppdaterar sen, dagen har ju bara precis börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0