Goda nyheter!

Fy va kul det ska bli att åka raggarbil ikväll, Memil ska vara chafför åt mig, hans mamma och hennes man i deras snygga bil. Fråga mig inte vad det är för bil, för de har jag ingen aning om, men fin är den! Slutar 17.00 och 17.30 går bussen till Luleå, där ska jag försöka byta till den rätta bussen OCH plinga på rätt ställe så kommer Memils mamma och möter mig. Sen bär det av till dom för att käka middag och göra sig klar och börja dricka. Kring 21-22 nån gång kommer väl hajjna från övningen. Känns lite pirrigt, vi har inte träffats på typ 2 veckor nu, och det har varit 2 hektiska veckor.. 2 konstiga veckor.. Längtar iallafall efter en Memil-kram!

Det har hänt massa bra saker i veckan, alla goda ting kommer i 3 skulle jag vilja säga!
För det första ringde dom från försäkringskassan, så i torsdags fick jag äntligen mellanskillanden som dom var skyldiga! För det andra så ringde dom från nya gallerian och sa att jag fick hämta ut jackan som var undanlagd och jag var tredjepersonen i kö! Och sist men absolut inte minst ringde dom från jobbet och erbjöd ett vikariat på 100% juni, juli och augusti! SWEET! Jag är så jävla nöjd!

Tycker dock synd om min bror som fick fara till akuten pga sitt finger. Som tur var hade han inte brytit det utan "bara fått en allvarlig blödning". Fingret såg hemskt ut när jag var hemma och var barnvakt.. men han är så duktig :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt med jobbet & allt annat! :)
Ha det bäst! kram

2008-04-12 @ 18:38:31
URL: http://trollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0