Efter många om och men..

.. så köpte jag en utav parfymerna! Har på mig den nu och den luktar extremt jätte gott! Köpte även en tröja och ansiktscremen, så nu är jag nöjd. När jag kom hem på kvällen så blev det en lång dusch med peeling och hårinpackning, jätte skönt. Sen gjorde jag en fruktsallad med min nya favorit frukt, granatäpple, och såg på Top Model.

Ikväll kommer Sanna förbi då jag slutar och så ska vi hem till mig och hämta cider och lite slush, sen ska vi dra till "hennes" lägenhet och surra på. Kommer nog bli riktigt trevligt, får se om vi ska ut nå eller bara sitta kvar där.

Imorrn är jag ledig och då är det tjejkväll. Titti hämtar mig och den andra tjejen som kommer med bussen från Umeå, tror jag det var, så ska vi väl en snabbis på stan och jag måste (som vanligt) förbi på försäkringskassan, men jag hoppas att det är sista gången nu! Sen blir det hem till Titti för tjejkväll med bastu, fotbad, tacos och alkohol. Ska hålla tummarna för att jag tar mig in på rockkvällen, är ju bara 1 månad kvar tills jag fyller år så hoppas dom är snälla!

Nu slutar jag snart! Wohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0