Spindelinvasion

Har hunnit sola en stund idag efter praktiken, riktigt skönt. Såg den snabbaste spindeln jag någonsin sett? Måste säga att jag är lite stolt över migsjälv, i vanliga fall om jag ser ett kryp så brukar jag döda den med en tidning och sedan låta tidningen ligga över liket tills Memil eller någon annan vänlig själ plockar bort den åt mig. Idag har jag dödat en spindel i lägenheten och dammsugit upp den! Starkt jobbat! Det verkar som att den här lägenheten kan bli en riktig plåga i sommar, just på grund av alla kryp. På drygt två veckor har jag redan hunnit dräpa minst ett tiotal insekter, spindlar, myror, flygande varelser och nå annat svart äckel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0